Gilze en Rijen in beweging voor Serious Request

Als onderdeel van de campagne “Gilze en Rijen in Beweging voor Serious Request” vindt er al voor de actieweek van 18 tot en met 24 december een “scoutingactie” plaats om geld in te zamelen voor het Rode Kruis.

Actie “survival of the fittest”
Op zaterdag 2 november 2013 opent de Vliegbasis Gilze-Rijen speciaal voor Scouting Gilze & Scouting Rijen haar deuren. Hier zullen speciaal voor jullie activiteiten gehouden worden. Voor de Welpen zal de nadruk liggen op sport en spel, voor de Scouts & Explorers zal dit meer op survival zijn. Grove schets van het programma:

Programma Welpen:

Persoonlijke foto bij een helikopter
Filmpjes van echte piloten en hier mee praten

Algemene informatie
Alle speltakken worden, met de fiets, om 09.00 uur verwacht bij de ingang van de vliegbasis. Per groep zullen de deelnemers naar de verschillende onderdelen worden begeleid. De leiding zorgt voor verplaatsen naar de verschillende onderdelen. Jumbo /C1000 Hapers zorgt voor de lunch. Rond 15.00 wordt het programma afgesloten.

Wij vragen van u een bijdrage van € 7,50 per deelnemer. De gehele bijdrage zal 100% naar Serious Request gaan, de sponsorbijdrage van deze scouting activiteit is op de kominactie pagina te volgen.