Jantje Beton

Op vrijdag 14 en zaterdag 15 februari a.s. is er weer de jaarlijkse Jantje Beton collecte. Jantje Beton is een organisatie die zich inzet voor buitenspeelprojecten in het hele land. De leden van Scouting Rijen gaan collecteren in een aantal wijken in Rijen. Van het gecollecteerde geld gaat de helft naar Scouting Rijen en de andere helft naar Jantje Beton.

De speltakken die op zaterdag draaien (bevers, welpen en scouts) collecteren op zaterdag tijdens de normale draaitijden. Collecteren gebeurt in groepjes en in het bijzijn van de leiding. Ook dit jaar kunnen we de hulp van ouders gebruiken bij het begeleiden van de groepjes. Ouders die willen meehelpen kunnen zich aanmelden bij de speltakleiding van hun kind. De speltakken die op vrijdagavond draaien (RSA, pivo’s en stam) collecteren op vrijdagavond startend vanaf 18.00 uur.

Nog twee belangrijke zaken:

-          Kom op de fiets (met uitzondering van de bevers).

-          Als het regent gaat het gewoon door (regenkleding is dan handig).

We zien jullie allemaal op de 14e/ 15e bij de Zwerfkei met een vrolijke lach op je gezicht en goed weer in je rugzak.