Heitje voor een Karweitje 2014

Op 7 juni gaan we met alle leden en leiding met onze jaarlijkse heitje-voor-een-karweitje actie geld inzamelen voor Scouting Rijen. De opbrengst van deze activiteit komt weer ten goede aan onze groepskas!! De actie bestaat dit jaar wederom uit twee activiteiten:

Flessenactie / Inktpatronen ophalen
De bevers, welpen en een deel van de gidsen en verkenners gaan op 7 juni langs de deuren om lege statiegeldflessen en inktpatronen op te halen. We starten vanaf het Burg. Sweensplein. De ochtend groepen draaien van 9.30 uur tot 12.00 uur. De middaggroepen van 13.30 uur tot 16.00 uur. De welpen, gidsen en verkenners moeten met de fiets komen zodat ze wat sneller bij hun wijk zijn.
Om in zoveel mogelijk straten te komen, kunnen we bij deze actie hulp van ouders gebruiken. U kunt zich bij de speltakleiding van uw kind melden als u mee wilt lopen.

Auto’s wassen
Op het Burg. Sweensplein wordt weer een autowasstraat ingericht. Hier gaan een deel van de gidsen en verkenners samen met de rsa, pivo’s en stam aan de slag om auto’s te wassen.