Handjes gezocht

Scouting Rijen bestaat naast de groep ook uit een beheerstichting. Zij beheren het gebouw, de materialen en het terrein voor de vereniging. Om dit voor elkaar te krijgen is de nodige onderhoud noodzakelijk. Voor komend half jaar staan de volgende activiteiten op het programma waar nog hulp bij gezocht wordt.

• Het vervangen van de verlichtingsarmaturen in het gebouw (TL-verlichting) zal op korte termijn plaatsvinden. Ervaring hiermee is wenselijk maar niet noodzakelijk.
  • De bestrating rondom het gebouw zal in het voorjaar plaatsvinden en dit zal gedaan worden door een professionele stratenmaker. Hoe vlotter de klus geklaard wordt, hoe beter. Daarom is ondersteuning wenselijk, voornamelijk via hand- en spandiensten.
  • Vlak voor de grote vakantie zal een grote poetsbeurt van het gebouw plaatsvinden. Ook daarvoor is iedere helpende hand welkom.

Bovenstaande activiteiten worden altijd begeleid vanuit de beheerstichting en  de sfeer is altijd plezierig! Mocht je interesse hebben, meld je dan aan: secretariaatbeheer@scoutingrijen.nl. Er zal dan contact worden opgenomen voor definitieve data.