Scouting Rijen viert feest! Kom jij ook naar de Reünie?

10 Oktober 2016  Weet je nog waar je scouting blouse is? En niet te vergeten je scouting Rijen das? Wat was ook al weer een HUDO? En heb je ook nog een mooie herinnering aan die ene hike? Of denk je nog wel eens terug aan dat heerlijke blikvoer… Misschien was je er zelfs wel bij toen de zwerfkei werd geopend in 1986!?!

Zoals het een echt scout betaamd weet je natuurlijk het antwoord op al deze vragen en zit je vol van de meeste leuke, gekke en bijzondere verhalen. Daarom zijn we ook op zoek naar jou! Scouting Rijen bestaat dit jaar maar liefst 80 jaar, en om dit te vieren organiseren wij een reünie voor iedereen die lid is geweest van Scouting Rijen. De reünie vindt plaats op  ZONDAG 7 MEI 2017, en is niet compleet zonder jou…

Vindt je het leuk om oude bekende weer eens terug te zien, oude  foto’s te herbeleven, en jouw verhalen te delen met de scouts van toen en nu? Schrijf je dan in tijdens de jaarmarkt, zo ontvang je een persoonlijke uitnodiging voor de reünie. Tot op de reünie, en zegt het voort!

Bekijk het hele artikel inclusief foto hier.