Stem voor ons! Tijdens de Raboclubkas campagne

Rabobank Tilburg en omstreken draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom stellen wij € 200.000,- beschikbaar voor de Rabobank Clubkas Campagne! Als lid van de Rabobank mag u meebeslissen waar deze bijdrage naartoe gaat, en wij hopen op uw stem!

Want uw stem tovert ons bos om tot een uitdagend belevenissenwoud vol natuurlijke speelelementen met als grootste droom een boomhut! Want buitenspelen is leuk, leerzaam & gezond. Ieder weekend leren onze 250 scouts in, met en van de natuur rondom ons Clubhuis 'De Zwerfkei'. Wordt uw stem onze uitdaging?

Wat moet u doen. Via de mail of post heeft u een persoonlijke stemcode ontvangen. Met deze code kunt u stemmen op de verenigingen en/of stichtingen die u een warm hart toedraagt. Met de persoonlijke stemcode kunt u van dinsdag 3 oktober tot en met dinsdag 17 oktober op deze website inloggen en uw stemmen uitbrengen. Het stemmen gebeurt in een beveiligde omgeving en vindt plaats in een aantal stappen. Bij iedere stap staat uitgelegd wat u kunt verwachten en welke stappen u moet uitvoeren om uw stemmen succesvol uit te brengen.

Dus breng snel uw stem uit via: https://www.mijnbankenik.nl/tilburg/clubkascampagne

Ga terug naar het nieuws overzicht.