Gilze-Rijen weekblad: nieuw dak

Scouting Rijen onder nieuw dak dankzij drie Rijense ondernemers.

Na meer dan vijfentwintig jaar was het hard nodig dat het dak van scoutinggebouw De Zwerfkei vernieuwd werd. Het geld dat nodig is voor het vervangen van dit dak was echter niet een, twee, drie door de vereniging op te hoesten. Drie Rijense bedrijven schoten de scouts te hulp.

Kindervleugels kindercoaching zorgde voor de financiële middelen om het nodige materiaal aan te kopen, SBO Timmerwerken en Eikhout Bouw- & Timmerwerken verzorgden het vakkundig aanbrengen van de dakplaten op het scoutinggebouw.

Judith van den Bergh, eigenaresse van Kindervleugels: “Mijn zoon heeft het zeer naar zijn zin bij scouting en ik wilde graag iets terug doen voor deze club. In samenwerking met timmerlieden Sebastiaan Kraaikamp en Antwan Eikhout hadden we de mogelijkheid om de scouting op deze manier ook echt te helpen.”

Scouting Rijen is deze betrokken ondernemers ernorm dankbaar voor hun hulp. Nu biedt het gebouw weer vele jaren een goed onderdak voor de meer dan 200 kinderen die hier iedere week actief bezig zijn.

Wilt u zien wat deze drie bedrijven kunnen, kijk dan op:

www.kindervleugels.nl

www.sbotimmerwerken.nl