JOTA / JOTI - Aankondiging

Het nieuwe seizoen is net van start gegaan en de eerste grote activiteit staat al voor de deur. In het weekend van 18 en 19 oktober 2013 vindt namelijk de Jota-Joti plaats. Ook dit jaar heeft de Jota-Joti werkgroep weer een leuk programma voor jullie neergezet. Voor meer informatie over de Jota-Joti kun je een bezoekje brengen aan onze speciale website: http://jota-joti.scoutingrijen.nl.

Zaterdag 19 oktober 2013:
  • Webcamspel: een tweetal uitdagende spellen waarbij teams moeten samenwerken en alleen middels webcams kunnen communiceren.
  • Vossenjacht: een spel waarbij deelnemers moeten communiceren via een radiozender om hun route uit te stippelen en het “woord” te vinden.
  • Puzzelavontuur: een verzameling van een tiental kleine spellen gericht op allerlei vormen van communicatie.
Let op! Er zijn aangepaste draaitijden, hieronder vind je de draaitijden van jouw speltak.
  • Bevers 09:30 tot 11:30 uur
  • Welpen Baloe 13:00 tot 16:00 uur
  • Welpen Rikki-Tikki-Tavi 09:00 tot 12:00 uur
  • Welpen Chil 09:00 tot 12:00 uur
  • Welpen Bagheera 13:00 tot 16:00 uur
  • Scouts Gidsen 09:00 tot 12:00 uur
  • Scouts Verkenners 13:00 tot 16:00 uur

Vrijdag 18 oktober 2013:
  • Chatten: er zijn voldoende PC's aanwezig om met scouts over de hele wereld te chatten.
  • Gamen: op iedere PC staan ook enkele netwerkgames geïnstalleerd om tegen elkaar te spelen.
  • ExploJAS: de RSA gaat met auto's het dorp in en moeten vragen beantwoorden en deze zo snel mogelijk via een bakkie doorgeven. Een uitdagend spel waarbij ongeveer acht teams tegen elkaar strijden.