Kaartjes Scoutspop

Op zaterdagavond 5 april wordt voor de vijfde keer ScoutsPop georganiseerd onder de naam “Scouts in the Movie”. Tijdens ScoutsPop zullen alle leden van alle speltakken het podium betreden met een act. Dit kan een liedje, dansje of andere act zijn. Kortom: een avond die je niet mag missen!

Deze avond start om 19.30 uur in cultureel centrum De Boodschap te Rijen en eindigt omstreeks 22.15 uur. Overdag vindt van 14.00 uur tot 16.30 uur de generale repetitie plaats in De Boodschap.  Alle leden worden dan verwacht. Dit is in plaats van de normale draaitijden van de speltakken.

Kaartverkoop

Kaarten voor deze avond kosten € 5,00 per stuk. Dit is inclusief een kop koffie of thee. Om alle ouders de gelegenheid te geven om aan kaartjes te komen, kunt u in eerste instantie per gezin maximaal twee kaartjes kopen.

Verkoopmomenten:

-          zaterdag 22 februari op de Zwerfkei van 11.15 uur tot 13.45 uur.

-          vrijdag 28 februari bij de carnavalsviering van 19.00 uur tot 20.30 uur.

Bij de carnavalsviering zullen de kaartjes vanaf 20.30 uur in de vrije verkoop gaan. Let op: in verband met een maximale capaciteit in De Boodschap is er een maximaal aantal kaarten te verkopen, dus op is ook echt op! Voor vragen over ScoutsPop kunt u terecht bij de leiding van de eigen speltak of de organisatie van ScoutsPop via secretariaat@scoutingrijen.nl