Poetsouders gezocht!!!!!

Ons scoutinggebouw wordt wekelijks gepoetst door de leiding van onze eigen speltakken. Enkele jaren geleden hadden we binnen Scouting Rijen een actieve groep poetsouders die enkele keren per jaar bijeenkwamen voor een grondige schoonmaakbeurt van ons gebouw.

Helaas is dit een beetje verwaterd en willen we dit vanaf nu weer opnieuw gaan oppakken. Daarom zijn we op zoek naar nieuwe poetsouders, omdat de meeste ouders van de verouderde poetslijst helaas geen kinderen meer bij Scouting Rijen hebben zitten.

Mocht je interesse hebben, op donderdag 10 juli 2014 vanaf 19:00 uur staat de 1e poetsavond al in de planning.

Wel zouden we het op prijs stellen als u zich even aanmeldt via poetsen@scoutingrijen.nl zodat we weten op wie we kunnen rekenen. Schikt deze datum u niet, maar heeft u wel interesse om een keertje mee te helpen mag u dit ook laten weten.

Alvast bedankt voor uw medewerking!