'Zetjes' actie Albert Heijn: 1ste plaats!!

Acht weken lang konden klanten van de Albert Heijn Rijen Zetjes verzamelen en deze aan één van de twintig deelnemende Rijense verenigingen schenken. Daarnaast waren er bij verschillende winkels zogenaamde Superzetjes te verdienen van wel 50, 100 of 250 Zetjes en ook die konden geschonken worden aan één van de verenigingen. In totaal zou 9000,- euro verdeeld worden over het aantal Zetjes: dus hoe meer Zetjes, hoe groter het aandeel in het geldbedrag.

Afgelopen zondag 30 november maakte de Albert Heijn de uitslag bekend van hun 'zetjes' actie. Toch wel tot onze verrassing bleek dat we met een totaalbedrag van 914,76 euro de eerste plaats behaald hadden. We zijn hier natuurlijk heel blij mee en ook een wel beetje trots op. We zullen het geld goed besteden om onze balken en touwen (die we gebruiken voor pionieren; zie foto onderaan) te vervangen.

Iedereen hartstikke bedankt voor het inleveren van de Zetjes bij Scouting Rijen! En uiteraard... de Albert Heijn ontzettend bedankt voor deze sponsoring en deze mooie sponsoractie!!