Scouting Carnaval

Vrijdagavond 13 februari is er voor alle leden van Scouting Rijen mét hun ouders een knallend carnavalsfeest. Dit jaar wordt het feest wederom gehouden in het Dweilpaleis De Boodschap. De feestzaal is open van 19.00 uur tot 22.00 uur en iedereen is de hele avond welkom.

Het is een familiefeest dus naast de ouders zijn ook broertjes en zusjes van de scoutingleden de hele avond van harte welkom. Want ook hier geldt: hoe meer zielen hoe meer vreugd.Jeugdprins Sooike en zijn gevolg zullen ook een bezoek brengen aan ons feest.

Toegang en gaderobe zijn natuurlijk gratis en de kinderen krijgen bij binnenkomst 4 halve consumptiebonnen. Consumptiebonnen zijn tijdens de avond ook te koop; een halve bon kost 0,75 (hele 1,50). Ranja, een snoepzak en zakje chips kosten allemaal een halve bon. Overige (fris)dranken een hele bon.

Als kinderen zonder hun ouders komen maar wel door hun ouders bij de Boodschap worden opgehaald, moeten ze binnen op hun ouders wachten en ook binnen door hun ouders opgehaald worden.