Succesvol RSW weekend voor Scouting Rijen!

Vrijdagavond 20 april was het weer zover de jaarlijkse Regionale Scouting Wedstrijden waren weer aangebroken. Vanuit Rijen zijn wij met 34 kinderen en 12 leiding vertrokken op de fiets naar het zand in Alphen. Van vrijdagavond tm zondagmiddag was het nu aan hun om te laten zien wat ze het afgelopen jaar of jaren geleerd hebben. In groepjes van 6 of 5 werkten ze samen, speelde ze spelletjes liepen een hike kookten ze hun eigen eten en sliepen ze in een tent. Het was een weekend vol met plezier, gezelligheid en een lichtelijk onderlinge strijd maar vooral werden er veel nieuwe herinneringen gemaakt. Zondag middag was de prijsuitreiking en De prutsers waren 24e, De space Girls waren 11e, Planeet Jurgen waren 10e De boze oerknal en The Planets waren alle twee 5e, de Bosjesbranders waren 3e en Irma’s aardbeiencakejes zijn eerste geworden en mogen naar de Landelijke Scouting Wedstrijden. Wij leiding van scouting Rijen hebben een super fijn weekend gehad en zijn ongelofelijk trots op jullie allemaal of je nu eerst bent geworden of vierentwintigste!