Zetjesactie in volle gang!

Het is weer zo ver! Vanaf 2 september tot 27 oktober kunnen we weer volop zetjes sparen bij de Albert Heijn Rijen, Etos en Gall & Gall. Bij iedere € 10,- aan boodschappen ontvang je een Zetje bij de Albert Heijn. Deze deponeer je in de actie display bij de Albert Heijn. Naast de 'normale' zetjes zijn er ook de vertrouwde superzetjes...

Want bij de Gall & Gall en Etos krijg je bij besteding vanaf €15,- aan boodschappen een superzetje van 50 zetjes! Dat schiet lekker op. De superzetjes zijn in te leveren bij de balie van de Albert Heijn.

Inmiddels weten we hoe we moeten sparen, maar waar doen we het eigenlijk voor? Ons doel dit jaar:  Hakken, zagen en pionieren! Dat is wat een echte scout moet kunnen. Om dit te kunnen doen hebben we bijlen, pionierpalen, zagen en touw nodig. Met de zetjesactie hopen we deze spelbenodigdheden aan te kunnen vullen. Zodat onze scouts weer lekker aan de slag kunnen in en om ons clubgebouw 'De Zwerfkei'.

Zegt het voort! Om zo veel mogelijk zetjes te sparen hebben we ieders hulp hard nodig!