Schenking voor duurzaamheid!

Tijdens de bedankavond op zaterdag 14 september, waar wij al onze stafleden bedanken middels een gezellig avond bij het kampvuur werd er een wel heel bijzonder bedankje aan Scouting Rijen geschonken…

Laurens Wagemakers is eigenaar van Leathan IT en al jarenlang actief lid bij Scouting Rijen. Met zijn IT bedrijf vind hij duurzaamheid belangrijk. Dit doet hij onder andere door het verkopen van refurbished laptops en desktops. Zo draagt Leathan IT bij aan een beter milieu. Ook bij scouting vinden wij de natuur natuurlijk super belangrijk! Iedere week zijn we actief in het bos rondom ons clubhuis De Zwerfkei en we leren onze scouts spelenderwijs goed te zijn voor de natuur. Bij de wens voor een beter clubhuis, inmiddels beter bekend als onze ‘Droomverbouwing’, speelt duurzaamheid ook een belangrijke rol. Dit bracht Laurens, die zich actief inzet voor onze droom, op een idee. Leathan IT bestaat dit jaar 5 jaar en om dit te vieren gaf hij een feest voor zijn relaties. Al zijn gasten konden als geschenk een donatie doen aan Scouting Rijen. Leathan IT verdubbelde dit bedrag en overhandigde ons een cheque van maar liefst €1500,- voor verduurzaming van ons clubhuis. Middels deze weg willen wij Laurens en Leathan IT ontzettend bedanken.

Meer informatie over onze ‘Droomverbouwing’ lees je op https://scoutingrijen.nl/nl/droomverbouwing/

Ga terug naar het nieuws overzicht.