Coronamaatregels Scouting Rijen - 4 november 2020

Hieronder de belangrijkste regels voor u als ouders, die wij graag onder de aandacht brengen:

- Doe thuis alvast de gezondheidscheck voordat uw kind naar scouting vertrekt. (zie onderstaand document van het RIVM))

- Laat uw kind zoveel mogelijk zelfstandig van en naar scouting gaan.

- Brengt en haalt u uw kind, kom dan alleen en houd 1,5m afstand tijdens het wachten.

In tegenstelling tot berichten in diverse media, waarin gezegd werd dat alle verenigingen zouden sluiten, is er door de overheid voor onder meer scouting een uitzondering gemaakt. Verdere informatie is terug te vinden op de ‘Factsheet’ van scouting Nederland, die als bijlage bij dit bericht zit.

Wij vertrouwen op uw medewerking, zodat het voor de kinderen mogelijk blijft om iedere week naar scouting te komen.

Met vragen kunt u altijd terecht bij de leiding van uw kind of bij ons Corona Crisis Team, te bereiken via cct@scoutingrijen.nl

Ga terug naar het nieuws overzicht.