Welpen

alt De welpen, jongens en meisjes van 7 tot 11 jaar, spelen hun Scoutingspel in de jungle met Mowgli en Shanti. Naast Mowgli en Shanti leren ze in de jungle tal van junglefiguren kennen. Zo kan elke groep op zijn eigen manier de activiteiten invullen binnen dit themaverhaal.

Welpen spelen bijvoorbeeld spannende bosspelletjes, oefenen met koken en doen creatieve programma's. De welpen van Scouting Rijen spelen het scoutingspel elke zaterdag in en om ons clubgebouw De Zwerfkei. Elk jaar hebben de welpen minimaal twee logeerweekendjes. Ook gaan de welpen één keer per jaar op zomerkamp, waar ze uitdagende spellen doen en veel leren.

Bij Scouting Rijen hebben we 3 welpengroepen:

Welpen Chil Jongens Zaterdagochtend 9:30 - 11:30
Welpen Rikki Tikki Tavi Meisjes Zaterdagochtend 9:30 - 11:30
Welpen Bagheera Gemend Zaterdagmiddag 13:30 - 15:30

Wil je meer weten over de welpengroepen? Kijk dan op de welpenwebsites. Wil  je je direct aanmelden als lid of heb je interesse om leiding te worden? Stuur dan een e-mail naar secretariaat@scoutingrijen.nl.

word lid word leiding youtube twitter